.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

25 Mei, 2009

2nd attemp on RM

Cik Kak Cik Abang Cik Adik di RM,



saya letak ni as a 24hours sticky mode yer, but cam biasa, entries terbaru ada kat bawah entry ni yer



sedap nikmatnya dia org makannnnnnnnnnnnnnn!



emm makan tu tinggal orang belakang sket yer


nyamnyam2 depa melantak Lemon Rosemary Chicken!




Hallo salam my RM’s readers…


Entry ni izinkan saya letak sticky mode yer, coz saya rasa saya nak tolong promote Kak Didi’s business. Lemon Rosemary Chicken nih memang pernah kuor kat blog saya, early last month. Eversince saya promote, alhamdulillah, sudah lebih 50 orang yang order dari Kak Didi and suaminya Abang Jaz.


So sekali lagi, saya tolong Kak Didi lagik promote lemon rosemary chicken depa….yang lazat dan nikmat. aku tak leh tollah makan ayam bebanyak nih, lepas je aku makan ayam nih terus naik pipi aku setembam. tak caya? hehehehe korang kena tengok entry kuantan aku coz aku makan ayam2 depa nih sblm aku cabut ke kuantan.


tp tu lah, benda yang sedap ni memang lagi sedap ko makan lagi ko nak telan. ater camner? rijiki marrrrrrrrrrr





Insyallah, kalau promotion business letak kat RM nih, so far memang menarik buyers, saya cuba je lah promote, tp terserah jugak pada kamu yang membeli but so far client saya akan berulang kembali letak promotion depa. It just that semuanya terpulang and more on your product, bagus product service kamu, mesti ramai yang akan bising nak beli lagi dan lagi kan…


So back to Lemon Rosemary Chicken nih untuk seketul ayam tuh harganya RM18 ni termasuklah ngan delivery charges, which is kat kl, selangor tu tengok tempat lah yer. Jejauh dari luar kawasan sempadan wuiii cek tak rasa depa leh anto lah wuii.


Hari penghantaran pulak tak leh lah ari2, kowang kena bagi notice awal2 lah sket yer, tapi kompem lah for Sabtu, Ahad and cuti umum memang boleh dianto.


That s not all, kalau ada nak buat for office function, makan2 kat opis ke kan, makan2 kat umah, birthday party, kenduri kendara pun Kak Didi and Abang Jaz boleh settlekan. mana ada yang susah, depa leh senang kan idup korang. ni kalo ada event pi umah korangnya majlis kan, jangan tekejutlah kalo aku bawak Lemon Rosemary yer… ehehhehehehehe.



Btw andai kata ko rasa ayam tu tak abih makan, boleh disimpan lam fridge, esoknya panaskan makan gatah2, makan ngan nasi, buat sandwich pun moleh mar…mak ajah aritu dpt nih, ada tak abih sket kan, mak aku buat masak hapa tah. mahaplah telinga aku agak tak sempat nak simpan pesanan mak ajah lam benak aku, coz masa tu aku ngah kelam kabut. aku pun tak merasa apa yang mak ajah masakkan dari belen rosemary chicken nih.



Sebab ramai dah order, bolehlah buat testimonial korang kat sini, ataupun kat blog tokey Lemon Rosemary Chicken nih, kak didi and abang jaz.


Ada 2 options lah untuk korang order ayam nih:


1. kamu visit depa nya official blog LRC, boleh dengo lagu ayam jugak :)



2. kamu simpan no tepon Abang Jaz 0162 256597 atau Kak Didi 016 2336597, so sok2 kalau ada kecemasan tergempar nak order ayam, ko tau mana nak tuju.


Murah je weii, RM18 untuk setongkol ayam beso tuh plus sos nya sekali. Jemput makan sumer…bismillah.


Entry ni, sticky mode yer….kasi aku push sales depa sket lah yer, so aku stickkan to 24 hours yer. but cam biasa, entry2 terbaru di RM tetap ada, scroll down baca kat bawah jer :)




Posted by RM. Monday, March 23, 2009 12:00 am

Ehsan dan Dengan Kebenaran & TQVM : redmummy.com

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP