.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

10 Jun, 2009

LRC wit Momguess


bloger gathering



tarikh : 01st may 2009 (labour day)

tempat : nunnnnnnn d atas sana (tingkat 8)

masa : sesuka ati jer korang erk dtg pukul brp!!!

pelakon : momguess, suziey, ayu, watie, hezesuze

d bantu oleh ank n hubby memasing yer


kejadian ni labour day aritu. ni 1st time jumper, mula2 plan ngn suziey, 3 fmly jer, pastu 2-3 ari b4 gathering, cik puan ni bgtau add lagik 2 fmly...

mmg apening giler n enjoy sesangat.... sampai sakit perut lahhh gelak ketawa suka ati!!!

semue kepala besttt!!! wlupun 1st time bertentang mata... wahhh cam gitu ayat aku!!! sebelum ni cume kenal kat blog jer.....

makanan mmg byk giler, tapi xsempat nk abis kan sbb dok sibuk potpetpotpet!!!! (ngumpat lahhh tuuuu) aku rasa seisi bergambor pon dh lame giler kan korang!!!

pantang ader camera memasing gediks nk tunjuk muka, tapi part yg best, memasing nk nyorot something!!!!!!!!! tetttttttttttttt


lemon rosemary ciken
telah d beli oleh aku

baked potato
dtg package ngn lrc tu

curry puff yg di taja oleh watie @ mummYaeesh


cheese cake
d buat sendiri oleh ayu
sgt canterk wooiiii


antara menu yg di masak sendiri oleh suziey aka mummy aqeel
soto (korang nengok bebola yg berenang2 d lautan kuah itu, byk giler tuuuu sbb nyer puan umh kedaung ni mmg pengemar bebola tuuu)
bihun goreng
kek batik (ko repeat buat lagik boleh tak, xcukup arr aritu)


ni lah tuan rumah (tudung itam)
belakang tu hubby die
mmg sempoi abis

aku ngn watie @ mummyaeesh


dari kiri
ayu, suziey, aku, hezesuze




gambar semue sgt2 gediks!!!!
tapi kite mmg enjoy kan!!!!


p tam n aiman
kang xde gambar 2 lelaki ni
sentap pulak ngn aku


door gift dari puan umah kedaung
time kasih bebanyak lah yer



note: lps ni umh saper gengggg!!!!

btw aritu mmg seronok sgt2 kan....

thnks 2 suziey sbb sangup bersusah payah masak, pastu sangup buat gathering kat umh die lagik, pastu nk kena kemas umh bagai dan part yg best..... aku ngn ayu paling awal blahhhhhhh sbb xnk basuh pingannnnnnnnnnnnnn!!!!! ampun bukkkkkk (bukan arrr, aku blah awal sbb nk ngantor adik aku g uitm, korang jgn lah serik ajak aku lagik erk)




TQVM : momguess

2 Bagi Pendapat:

Dj Epoi Khamis, 11 Jun, 2009  

Walaweiiiii!!!

Semua Blogger Tegar berkumpul upanya....
Tahniah buat semua.....

Ayam tuh memang sedap siut!!!!
Itu hari Kak Syabar dah Order.....
Gua.... on da way!!!!!

Unknown Isnin, 15 Jun, 2009  

salam DJ Epoi..

heheheh...tq..tq..

nak ode calling2 tau...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP