.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

26 Mei, 2009

verdict from sweetdarling

DSCN2282


DSCN2283


DJ-LRC di Cherating… Abang Jazz kita ni delivered to my house 8.30 in the morning before kitorang berangkat…. Memang aku beli tuk bekalan kitorang makan tengahari kat Cherating nanti… Kepada sesiapa yang berminat, sila laa klik kat link yang aku kasi tu… kredit skit kat nama aku, semoga nanti aku dapat diskaun kalo order lagi… hahahahha (perasan)


RM18 jer sekoq… aku beli 2 ekoq… (delivery service with selected area). Even hubby aku pun puji sedap, memang sedap ler… kalo hubby aku kata boleh tahan, maknanya sedap laa jugak tapi so so laaa… kalo hubby aku jamah skit jer maknanya tak sedap walaupun bagi aku dah OK dah tuuu…..


Tapi DJ-LRC ni, hubby aku makan makan makan dan makan… siap heboh² lagi kat mak kakak adik dia, aku beli ayam ni kat kawan aku….


DSCN2287


1st breakfast at The Legends…



Ehsan & TQVM : sweetdarling79

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP