.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

03 Jun, 2009

Dari KL ke Melaka. Singgah Sebentar di Port Dickson

pagi-pagi sabtu aku dah bangun.  pukul 9am janji  nak jumpa abang jaz kat depan JJ wangsa maju.

aku tempah ayam lemonrose.  atau juga dikenali sebagai LRC.

bawak masuk dalam myavi.  semerbak ok bau nya.  tapi kena tahan dulu nafsu serakah.



balik jasmine. kemas rumah sikit. mesin baju. basuh pinggan. gosok baju.

packing baju. janji nak jumpa fin kat office pukul 1.30pm. sampai kat annexe, fin dengan najib dah tunggu.

naik kereta baru fin.  best!  1st time aku naik pesona nih. 

sampai kat seremban, najib suggest stop kat PD.  makan LRC kat tepi pantai.

cadangan dipersetujui sebulat suara.  sebenarnya kan, plan nak ke melaka nie lain asalnya.

dah itu ini, gedebak gedebuk.  ramai pulak yang last minute cancel.

tu yang tinggal kami 3 ketul saja.  tak pela, kita kan cuma merancang, Tuhan juga yang menentukan.

masing-masing ada komitmen dan masalah sendiri.  what to do... *walau dalam hati ada sedikit kecewa*





retna, aku pakai dress yang kau hadiahkan masa birthday aku ari tu.

yer yer.  kau bagi duit.  aku beli sendiri.. :)




kami pun stop kat teluk kemang.  aku beli laksa.  pastu ratah ayam ramai-ramai.

sedappp... aku makan bab tulang temulang.  bab isi, mintak najib dengan fin habiskan. hehe.

kalau ada sesiapa berminat nak order LRC ni, boleh contact abang jaz 016-2256597 atau didi 016-2336597.  atau kalau nak usha-usha riki riki, boleh masuk website ni.

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP