.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

24 Mei, 2009

LRC's 1st attempt on RM

makan atilah korang tengok ayam lazat aku



namanya lemon rosemary chicken!


harga untuk satu setengah kilo ayam nih siap masak gini RM18 jer



aisay golap lah pulak, ater jumpanya tepi jalan jer….kak didi ni reader aku yang banyak budi jasanya kat aku. dulu aku kepoh nak carik orang yang sesama shopping kat eclipse coz nak dptkan kad eclipse kan, ha kak didi lah orangnya yang sesama share2 ngan aku sampai aku dpt kad eclipse, ater…for one kad tuh kena shop sampai RM500 per receipt, baru entitles. so kitorg soping sesama.


pastu dia gak yang bagi tiket Sinbad percuma for 4 of us. dia ada dapat dari contest tp anak beranak nya tak mau pergi, so save lagik duit tiket aku. mekasih kakak.



kak didi pun ada datang potluck with redmummy.com, dia bawak itu lemon rosemary chicken jugak, tp aku tak sempat nak merasa coz aku bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, yang aku nampak sirman potong ayam tuh. itu je yang aku nampak pastu masuk mulut dah tak sempat. abih lecun hehehehhehe….korang lah perabihkan ayam kak didi, sedap kan? sapa yang datang merasa ayam tu mesti ingat dok?



hari demi hari, dari before aku pi jakarta nak jumpa, so elok lah jumpa after jakarta trip coz ai got ole2 for her too. the ole ole is from Tanah Abang, jakarta, tp aku masukkan lam paperbag HRC kang ada pulak ingat aku bagi adiah dari HRC Jakarta.


so saya nak tolonglah kak didi, promote jualan ayam rosemary chickennya kat korang, mehlah order. leh jumpa kak didi kat memana bila tang delivery.



Yang memasak membakar ayam nih semua done by suaminya yang sangatlah mahir, contact suaminya kalau nak tempah yer…contact untuk ayam bukan untuk berkenalan pulak! ni numbernya Abang Jaz 016 2256 597 untuk Lemon Rosemary Chicken RM18 untuk berat ayam sekilo setengah.


ayam yang aku dapat tuh, aku bawak kat umah mak ajah, kitorg makan sekali adapppppp ngan adik beradik cucu mak ajah, abih licin. sekejap je. x yah makan ngan nasi, gatah gitu jer…x puas lah.


kak nak tempahhhhhhhhhhhhhhhh lagik.


nanti bila ada memakan aku mmg nak tempah gak. sodappppppppppp! korang order nih kat suami kak didi ye, Abang Jaz at 016 2256 597. only at klang valley je weih, jejauh susah la nak nganto, and buat masa ni hanya sabtu dan ahad je kay, ari lain lom bisa lagik nak buat.


yaribaaaaaaaaaaaaaaa!




Posted by RM. Tuesday, February 3, 2009 10:00 am

Ehsan dan Dengan Kebenaran & TQVM : redmummy.com

2 Bagi Pendapat:

strawberi Isnin, 25 Mei, 2009  

kak didi..
kat kfc dah ade cam akaknya baked potato..dorg tiru akak..hihi

ble leh wat delivery opis hour nih..hehe

Unknown Isnin, 25 Mei, 2009  

salam strawberi...

heheheh....biasa la adat niaga..

heheheh opis delivery ekk...hmmm ...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP