.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

21 Mei, 2009

LRC with Marts..dan tot...


Menggiurkan? Terliur? Penghantaran terus ke rumah untuk kawasan Selangor dan Kuala Lumpur. Luar kawasan pun boleh juga tapi sila datang ke Selangor atau Kuala Lumpur untuk pick up ayam anda sendiri! Ha ha ha...

Harga seekor RM18, baked potato RM2 sebiji. Sila hubungi Abg Jaz di talian tidak bebas tol 016-2256597 atau Akak DD di talian 016-2336597.

Sila tempah awal sebab senang Abg Jaz dan Akak DD nak manage delivery time. Sebarang pertanyaan lanjut dan untuk jadual penghantaran sila lawati blog mereka di sini atau taip http://dj-lrc.blogspot.com dalam browser ada.

Tamat iklan. Kita tengok gambar-gambar pula.

Nota : Sila ambil perhatian, dekorasi adalah untuk tujuan fotografi sahaja. Ayam ini akhirnya dimakan menggunakan tangan tanpa memerlukan kesopanan melampau kerana Marts dan kawan-kawan makan di rumah sahaja.




Lemon tu ada dalam perut ayam. He he he...

Marts keluarkan dan squeezed atas ayam, wangi satu kereta masa Marts pick up ayam ni. Veggies yang datang dengan ayam tu pun Marts suka, lembut je.


The potatoes were big, I mean real big! Sebiji pun kenyang. Malam tadi Marts balik skating di Putrajaya jam 11.00 mlm, terus makan sebiji kentang leftover yang tinggal, makin lembut jadinya isi kentang tu. Sedap! :-)
Kentang-kentang ni si Minah Strawberi yang orderkan.



Marts rasa the 'brown sauce' tu cooking juice from the chicken kot, datang sekali dengan ayam. Marts makan ayam tu macam tu sahaja, takde nasi ke apa. Ratah ayam sahaja. Lain kali boleh order lagi. He he he...

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP