.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

11 Jun, 2009

LRC with Jajad


Ayam DJ-LRC yang menjadi igauan!!!




Sejak Suez mempromosikan ayam dj-lrc ni.. rasanya kengkawan semua cam tak tentu arah ja... termasuklah diriku yang memang pantang bab makanan yang enak-enak!

Maka dengan sukacita dan gumbiranya aku pun terus menepon kak didi (yang sgt peramah dan sudah tentu comei orangnya) untuk mengoder seketul + 4 bake potatoes.... Orderan aku ni aku takmo bagitau abah.. mau kasik surprise sama dia.... maybe jugak aku sempat akan menipu yang akulah yang masak ayam tu.... wakakakaka... (tumpang lalu kat kak didi... jangan mareee..)
Yg syoknya, kak didi ni bagus betul.. siap ada kalendar yang catatkan sapa yang mengorder dan lokasi penghantaran.. so, sesapa yg saja2 nak memain buat2 order... toksahla.. nama anda akan muncul kat blog tu... jgn kasi malu aaaa.....


Bagus2! Kasik tracking sama itu customer....

Kesimpulanya, mlm Ahad aku nanti akan jadi lebih menyelerakan dan mengenyangkan. Nanti anak2 aku akan ckp .. "wah.. mommy... mommy pandai la masak.. syedap!!!..............." Wakakaka.... tapi.... kena la credit kat tokey ayam kan.....


Note: Tak sabar rasanya..... sampai gitu sekali .... hebat betul!!



dj-lrc ingin mengucapkan ribuan terima kasih kpd:
jajad

2 Bagi Pendapat:

Jajadomaq Jumaat, 12 Jun, 2009  

Maaf Kak Didi, saya takde kamera nak ambik gambar ayam tu.. adik saya pinjam gi buat tesis amenda ntah kat perkampungan orang asli.

So, takde la gambar ayam tu.. Anyway, saya rasa ayam tu sedap, cuma saya rasa kalau ada sos pencicah (cthnya: Blackpepper) mesti lebih umph!!! Maybe boleh bagi option utk tempah sekali dgn sos pencicah.. Kak Didi caj lah untuk sos tu RM1 ke sepeket sebab sos tu kan mahal sket.. hehehheeh.. anyway, kepada yg nak order ayam ni... silakan... sedap & sesuai utk dimakan di pelbagai occasion.

Unknown Isnin, 15 Jun, 2009  

salam jajad...

terima kasih. bab sos tu akan di usahakan. terima kasih kembali...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP