.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

04 Ogos, 2009

LRC with Eija


Lemon Rosmary Chicken




Nak review pasal ayam panggang lemon rosmary yang saya makan sabtu aritu. adik tempah kat sini. siapa2 nak order bleh aa order kat website tu. murah pun murah. ayam seko baru RM18.00. rasa dia? sedap! tapi bagi saya agak tawar sket. saya ni kuat masin. so bila ayam tu agak kurang masin so ada sikit komplen la. kat situ gak ada jual baked potato. baked potato dia terbaik wok! sodap. yang bestnya mak saya pun suka. bukan senang mak saya nak suka makanan yang kitaorg suka makan tau. banyak no komplen nya. tau dia aa pandai masak. huhu.. malam tu bila ayam dah sejuk siap bakar balik sebelum diabehkan sehingga ke tulang terakhir. huhu.. nanti aa bila kita dah ada oben kita buat sendiri ek mak.

Ini aa Lemon rosmary chicken tu. dah tinggal separuh baru ingat nak ambek gambar. huhu..

Ini plak cop perniagaan nya. sapa2 nak tempah bleh call je. kalau malu org dengar suara bleh sms je. kompem akan dilayan.




Ditulis sesuka hati oleh
Eija

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP