.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

05 Jun, 2009

LRC with eyza

::weekend yang memenatkan::



Sabtu

hari ni aku ade janji ngan kak didi sbb nak amik ayam LRC kat opis aku kul 11 pagi....tapi dalam kul 10.50 tu kak didi call bgtau yg dia lambat sikit .... ok la.... kul 11 lebih tu aku jumpa abg jazz ajer sbb kak didi x dapat dtg sbb ade hal yg x dapat dielakkan.. x dapat aku jumpa kak didi..tapi x per...nnt eyza order lagi...dapat la jumpa ngan kak didi...hi..hi.... aku order ayam LRC sekor n kentang 2 biji..... mmg x rugi la order...sedap banget.... isinya mmg lembut..siap ade lemon sebiji kat dalam montot dia.... hari tu jgk ayam tu abis..licin....
balik tu... aku gi makan dulu kat nasi kandar bistro..baru la ade tenaga nak gi shopping.... hi..hi..shopping la sangat... bukan shopping...aku gi kedai jual barang2 nak wat hantaran... x siap lagi hantaran hitam+putih+silver tu..ade jer brg yg belum cukup... lama la jgk aku kat kedai tu.... pastu gi beli ikan n terus balik..... malam tu aku just masak nasik jer n makan ngan ayam LRC tu...terangkat beb.....aku tau pasal ayam ni pun sbb aku tgk kat blog deela....thank's deela.... malamnya..lepak2 sambil tgk Jangan Lupa Lirik!













www.eyzamiel.blogspot.com

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP