.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

29 Mei, 2009

Hasliza..........



heheehe...

minggu lepas,aku ada niat nak belanja staff2 aku sebab aku ada 'hajat' yg dah disempurnakan. aku order Lemon Rosemary Chicken yg dok org tergila2 tu..aku order melalui internet jer,snang dan mudah. COD plak tu...

aku tgk punyala menggiurkan ayam dia.tgk jelah gambo kat atas nih..aku order 2 ekor untuk budak2 ni...1/2 ekor aku bawak balik kg sebab aku nk tgk abah yg keseorangan sebab mak takder,mak balik jaga nenek kat kampung..

punyala asik kami mkn..dengan penuh kusyuk dan tawaduknya..tapi tokleh snap gamba mase kami tgh melantak..merbahaya u...yg boleh dipamerkan kat sini,hanya gambar ayam tu saja..

bukan nak bodek,tp mmg kenyataan.ayamnya lembut,terasa ayam,kentang dan carrotnya.
teksturnya mmg nampak halus,rasanya apatah lagi..sepupu aku kat kg pun,dia cakap,kalu dekat..dah lama aku order...

hehhehe,timer kasih pd kak dd n abg jaz yg sudi mengantor RLC ni ke opis teman yer..
husband kata mula2 tu..za,mahaila..knapa beli?
tapi,bila dia dah rasa..barulah dia kat...puas hati dgn kualitinya...

kak dd,nanti kita order lagi ya...korang tgk apa pengakhiran kepada ayam kak dd & abg jaz yg telah dikerjakan oleh kami...






Posted by Hasliza. 19 April, 2009

Ehsan & TQVM : haslizarazali.blogspot.com

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP