.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

03 Jun, 2009

Mama Farish said....


packaging DJ LRC..panas lagi nih..

setelah lama mengidam ayam DJ LRC maka hari jumaat aku pn order ayam ni kat kak didi LRC...setelah menetapkan tarikh dan waktu delivery ayam maka pada seperti yg dijanjikan...on time tau kak didi sampai...malu aku...aku lambat 5 min..:p...mana xnyer dh siap2 nk amik ayam kunci keta lk xtau dok mana...


ni la rupanya bila letak kt pinggan..masa ni kuah lom siram..harum semerbak..

aku order 2 ekor skali..saje order lebih..nk bagi sume puas mkn ayam..xnk mkn budget2..hehehee...adik-adik aku tanya.."kak nas ade buat besdey ke?"....memandangkan masak special so aku anggap hari ni aku celebrate birthday papa la...hehehee...skali la kan...kan hari tu aku xjoin papa nyer kejutan birthday party..



chezzy potato baked

sebagai tambahan aku buat la chezzy potato baked..senang je nk wt mende nih...nk resepi???

- kentang direbus hingga lembut..
- mashed kentang bersama susu segar dan butter..

- dh lumat letak dlm bekas...pastu tabur cheese sebanyak mana yg dikehendaki..
- tabur parley..

- bakar sampai cheese cair...

- tu je...



garden salad

kalau dh mkn western xsah la kalau xde salad...nih garden salad mkn dgn thousand island... dlm salad ni ade salery, carrot, telor rebus dan daun salad...tu je...aku xletak tomato ke kobis ke sbb aku takut xabis...sayur ni je yg papa mkn...aku letak apa yg papa mkn saje...




all together ada 3 hidangan...papa wt air orange ais (bagus utk aku yg natuk..:p)...hmmm...rasa skit la plak...hmmm....



ini xtermasuk dalam menu eh...:D

dalam keterujaan kami nk mkn ayam..budak ni dok merenget nk dok atas meja...so my photographer a.k.a angah pn snap la gambar dia atas meje..muka lepas nangis...

komen tentang ayam ni...

papa - ayam sedap..lembut..cuma ayam kurang manis..tp overall sedap..
tahap kesedapan - papa mkn hampir separuh ayam sorg diri..

angah - terase lemonyer..sedap...
tahap kesedapan - angah dok belek2 ayam nk tahu apa yg kak didi letak...




sesapa yg nk order bole la contact kak didi or abg jaz seperti no yg tertera didalam gambar...besdey iman nnt aku order ayam ni je la..xpayah pening2 pikir nk masak apa...




Ehsan & TQVM : Mama Farish

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP