.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

21 Mei, 2009

LRC with d33la

Lame tak update la...sbb nyer mood cuti banyak sangat lagi dlm badan ni...hahha..key nak citer pasal jumaat lepas arr...aku rase kan...kebelakangan ni aku duk citer pasal makan je...lantak arr...ade aku kesah...pedulik..hahha...

ni nak citer yg aku ade order LRC...ape tu LRC ye...LEMON ROSEMARY CHICKEN....saje je nak makan best sikit cuti2 hari pekerja ni kan...rase nyer not bad...sedap la...ayam nyer lembat yg amat...rakus gak arr aku ngan Jai makan...hahha...dan akhir nyer kenyang yg teramat..nyumm.nyumm..

see...sangat mengiurkan ayam nyer



potatos

dan sayur nyer..aku buat rebus cendawan sajork dan sesape nak tau lebih lanjut pasal ayam ni pi arr terjah blog tuan empunya ye..
http://dj-lrc.blogspot.com

Kami DJ-LRC ingin mengucapkan terima kasih kpd d33la.

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP