.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

22 Mei, 2009

Verdict from dianajaq



Hari ni we all makan Lemon Rosemary Chicken ini.. we all beli online tau.. skang donia yang serba canggih ni.. food pon order online.. we all beli kat sini...

Aku terpanggil utk tulis pasal ayam ni jap.. aku dah lama tgk gamba LRC ni dalam blog redmummy.. 1st time aku tgk n baca add blog ni, aku terus wat dek je.. coz aku ingat blog ni, blog DJ yang ofismate aku dok promote masuk bisnes MLM (kire upline dia la tu).. so, aku maleh la nak layan.. aku tobat dah takmo masuk dah bisnes yang ada unsur2 skim cepat kaya ni..

then tetiba eila plak wat entry pasal ayam golek.. aku pon baca la.. skali tajuk blog same ngan blog ni.. aku ckp ape kene mengena blog ni ngan ayam golek? kali ni aku pon bukak la blog tu.. memula aku ingat, bagus DJ ni punye market ek.. sume org dia suh jadi downline dia.. hehehe...

bukak punye bukak, rupanya blog jual roasted chicken.. lawak jenaka la pulak.. aku senyum sensorang... DJ tu nama owner dia.. D= Didi, J=Jaz (husband n wife).. LRC plak Lemon Rosemary Chicken...

aku nengok gamba roasted chicken kat blog eila tu la wat aku plak nak order... aku order LRC n Baked Patato... yum..yum.. sodap... kalau aku, pedas sket lagi kick.. terangkat... kalu nak, mkn ngan coleslaw n baked patato dia then curah sos atas ayam.. ngam la tuh...

By Diana Sulaiman at 5/03/2009 08:10:00 PM
Labels: makan-makan

ehsan & tqvm : dianaajaq.blogspot.com

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP