.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

05 Jun, 2009

LRC wit syana


LRC ~ Lemon Rosemary Ciken




ini la sesuatu yg aku nk amek pagi ahad tu...
lemon rosemary ciken...aku beli online dr sini..ko jgn memain..ayam pn beli online tau skrg..sume dihujung jari sajok...

sgt murah RM18 sekor no extra charges...aku amek 2 ekor..1 nk bwk umah mama...
kakak ni dok serdang so ko bleh la suh dia anto smp umah..mcm aku aku amek kt gombak..sbb tgh2 kan..jauh sgt la plak umah aku tu..



kemas packaging dia..


seksi kan...nyummy..



ni yg aku bwk gi umah mama...siap hias2 bagai...
mmh mantopppp


aku sgt puas hati..lepas ni bleh order lagi...




tqvm : syanasaid

1 Bagi Pendapat:

Tijah Jumaat, 05 Jun, 2009  

alamak sedihnyer...
sy dok seremban.
teringin nak rasa nihhh..
sob! sob!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP