.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

20 April, 2009

Pemenang 1000 visitors


DJ-LRC ingin mengucap tahniah dan bebesar hati secara rasminyer mengumumkan

JM
sebagai pemenang 1000th visitor. Dan dengan izin-NYA 1 LRC dan 1 BP telah selamat dihantar ke depan pintu rumah JM. Selamat menjamu selera.

TAHNIAH!!!!!

Nanti DJ-LRC buat lagi kejutan.....nanti kan....tunggu.....

Gambat ihsan dr JM....

6 Bagi Pendapat:

marts Isnin, 20 April, 2009  

Tahniah.

Hoh! JM sebelah umah Marts eh? Wa ka ka tak ajak pun makan sekali.

Sebab DJ-LRC dah tau umah JM, mesti tau umah Marts. Senang nak order nanti

JM Isnin, 20 April, 2009  

geram ni geram tatau umah marts kt mane..huahuahua..

2009-LRC Selasa, 21 April, 2009  

Salam marts...

Heheh...bole apa2 pon calling2 jer la..

Jm...nanti akk tau umah dia kat maner...hihihi
unless dia suruh tunggu tpt lain....

strawberi Selasa, 21 April, 2009  

jm..ko rasuah aku sket..aku bleh pi tunjuk umah marts kt ne..hehe

2009-LRC Selasa, 21 April, 2009  

salam strawberi

ha...apa lagi jm ko rasuah si strawberi dgn LRC... umah dia dgn akk dekat jer...hihihihi...betul tak strawberi

JM Selasa, 21 April, 2009  

huahuahua... ok minah..nnt aku rasuah ko kepak ayam ok.. janji ko tunjuk mane umah marts..nk g bom nih..ahahah...

ntah2 jiran aku ni.. huhu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP