.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

22 Mei, 2009

JM Pemenangnyer.....

ENTRY INI DIAMBIL DARI OWNERNYER JM YANG MEMENANGI CONTEST 1OOOTH LRC VISITOR. CONTEST INI JUGA DIBUAT SEMPENA WEDDING ANNIVERSARY ABG JAZZ DAN KAK DIDI YANG KE 13 TAHUN.



Pemenang bagi visitor yang ke 1000 dalam blog....



DJ Lemon Rosemary Chicken... yeyyyyy!!!!.. Mase Kak DIDI Dan Abg Jaz buat pertandingan ni.. aku saje2 je masok situ nk menjamu mate tgk ayam... sekali aku tgk baru visitor yg keberape ntah.. so.. saje2 buat havoc je lebih..tapi Jumaat malam ari tu aku masok2 je dh jadi visitor yg ke 999..jadinye aku refreshhhh..muahahha..jadilah aku yg ke 1000..wahhhh.. i'm sooooo lucky girll..ahakss.. tapi memule amat2 malu sbenornye.. ye la..aku kalau masok blog mane2 yg ade pertandingan camni..aku jarang join..sbb aku segan..ehehe..tp ari tu kot dah gediks kan jd visiotr ke 1ooo.. aku laynnnn...

Tadaaaa... bukti tu aku visitor ke 1000...eheheh.. Malam tu kak didi ckp kt blog aku mintak call die keesokkan nye.. esoknye pon aku malu2 nye nak call.. segan gilos.. jadinye aku sms sajokkk.. ehehehe...tak lame tu kak didi call.. borak2 mesre sambil menahan rase segan di dada ok.. di sebabkan aku ni tak pernah oder chicken dgn kak didi kurang manis lak aku rase kalau dpt free gitu je.. jadinye aku oder satu lagi extra ayam tu...

So siang tadi dalam kol 3 lebih akak didi dan hasben nye sampai depan rumah ku di taman medan menghantar Chicken dan potato baked tu ... mule2 sesat jugak mereka... seb bek jumpa kak.. ehehe.. cian akak sesat2 kan..ntah hape2 la jm ni bg direction kan.. hehe...

Tapi kak ..JM betol2 rase segannnn bangat mase nk amek ayam tu..huwaaa.. rase nk pakai topeng je time tu.. ikotkan nk amebk gambo bersama tapi terus lupee sbb malu punye psl..ahahah..

Dan pelok ciom sume aku pon mengejutkan bala tentera ku yg sedang tido tu tuk terjahh ayam2 tersebut...


Dua bungkus


Ni yang aku makan dulu...mabeles potato baked ni.. dua2 aku habiskan..tamak dak aku..kehkehkeh...

Tadaaa.. ni la ayamnye..aku bukak2 je dah terbau rosemary die tu.. mak aih..tak saboo den nk potong ayam2 itu...

Ni mase dah tuang gravy die... ya amponn.. maap la gamba kurang best sbb henpon ku semakin lame semakin jahanam ye.. so yg ado je la gambo2 nye..

Muke kegirangannn... heeeeee.....Time ni rase nk mkn sorang 2je ayam ni..ekekek.. sila la menjamu mate ye rakan2.. aromanye terangkat.. aku mmg penggemar rosemary dan lemon..so mmg kena citarasa aku laa.. adik au lagilah..aku rase sekor die sorang kot.. seb bek ade 2 ayam tu.. kalau dak BERTEMBI2 dah dgn adik.. muahahah... ajak iu dtg umah..pemalu lak die..blah la..ekekek..

Ni mase kak didi dan hasben nye nk balik dh dari lepas hantar ayam2 tu kt aku.. terima kasih kak sbb bagi ayam dan baked potato tu yg amat2 sedap .... mmg tak puas makan la.. terase sampai dalam2 isi ayam tu..

Pade korang yang nak mengoder Lemon Rosemary Chicken nih... sila la layari BLOG INI .. tak pon hunbungi mereka yang amat2 mesre ini di talian seperti di bawah ini...



Sesungguh nye aku mmg amat2 kekenyang ari ni dipenuhi ayam2 itu.. burrrpppp.. alhamdulillah.. rezkiiii...

Akhir kate..thanks ye kak , abang.. muuUaaAAAhhhhHH!!!

JM : Sehingga Menjilat Jari..




Posted by JM. Sunday, April 19, 2009

Ehsan & TQVM : JM

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP