.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

24 Julai, 2009

LRC again with Anil Wanina......thnks


lrc pilihanku...




ini adalah kali kedua saya mengorder LRC dari DJ-LRC.. selepas pertama kali mencubanye... saya sudah jatuh chenta ngan keenakannye malah ngan baked potatonye... hiks... so, utk kali keduanya ni.. saya order utk celebrate besday mak saya... kitorang adik beradik dah pakat2.. buat makan2 biasa je kat umah.. kalu sblm ni.. biasa kitorang order KFC or beli je ayam golek kat Giant or Tesco.. tp kali ni.. saya menyesponsorkan diri.. hehee.. utk mengeluarkan belanja utk semer kos makanan.. apa lagi.. LRC le... hikss... memula tu, ingat nak amik kat Kompleks PKNS, Shah Alam.. tp dah petang2 tu.. kitorang masih dok landing2 kat umah tunggu MU vs Mesia... tunggu punye tunggu... last2.. tak leh jadi ni.. takut tak sempat... so, tukar pickup point.. amik kat McD Taman Equine.. :P seb baik kak didi n abg jaz memahami.. hiks...
kali ni saya order 1LRC + 6 BP (baked potato) ye la... yg memula tu.. order 1 je... tp tak puas makan sbb abis dikerjakan iman... so, kali ni.. utk tidak menghampakan semua.. dapat la sorang separuh at least.. tu pun ada yg dok hadap sorang satu.. isk.. isk..


yee... ni dia LRC yg masih fresh.. baru kuar oven.. hiks..


kalu dulu.. LRC ni saya tak potong2.. ye la.. makan 3 orang anak beranak kan.. kali ni terpaksa la potong.. sbb makan adik beradik.. if tak potong.. mau berebut2an... dah potong ni pun dok berebut2 lg... dia nak peha, dia nak kepak.. isi2.. tinggal.. kuikuikuii... sape la yg potong ye? sape lg.. mak le.. saya tak pandai potong ayam.. ekekke...

menu tambahan... kerabu mangga... nyum.. nyum....ngan fries... sangat simple kan...

LRC yg telah siap dihidang bersama2 ngan baked potatoo... nyum.. nyum... gambar pas makan tidak dapat diambil kerana dah selamat ditongsampahkan.. hehehe... siyess... sodap wei.. sesuai la sape2 nak diet tu.. sbb tak berminyak... n low kolesterol.. i likee... ai kan kekonon nak diet... wakakka... diet menda... kalu dah makan mentekedarah cam tu.. kuikuikuii... anyway, bulan pose nanti.. sure nafsu serakah utk meratah LRC ni akan sangat2 la tinggi... so, LRC... tungguuu... i'll be bekkk.. hehhee...

Ads Click

nukilan at anil

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP