.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

24 Julai, 2009


#SAMBUTAN ULANGTAHUN ISTERI ISMET ULAM RAJA




ari nih aku bangun lmbt..hehe!!mana taknya lek dlm 4pg dr shah alam...bf dr kuantan nk jamming so aku pun ikot la...pick up kt umah then pecut g shah alam..bila aku bngun sis2 aku dh bersiap nk amek mknn yg dh diorder dr DJ-LRC..1st sis aku, kak intan plak dah dtg ngan hubby dia n 2org anak dia..aku plak yg dah sememeh jdk blurrrrr....hehe!befday mak aku lew...tuh yg mcm rushing..abah plak dah bwk mak g mana ntah...spa kot..ecewah!dah mcm rncgn dekorasi bersama eric leong...bwk org yg nk disepraiskan tu g mana2 dlu..

pastu mandi pe sume...sembang2 ngn kak intan..2org sis aku pun lek...bwk la pizza hut n ayam LRC tuu...nk tggu parents lek yg smpi kitorang naek kebuloq psg la dvd concert MJ..pastu psg plak vid clips Mj plak...then parents lek mula terkocoh2 prepare..ada 2kek...kak intan bake sendiri...satu utk mak..satu lg utk belated for me,abah n kimi(anak 2nd sis aku).

dah doa n nyanyi wish pe sume kitorang pun bedallah..aku ske acara mkn2 nih..ahahahha!!!ayam LRC nih mmg sdp laaa...aku ske baked potato..nyum nyum...mmg kitorang dah mcm ulaq sawa..hihi!!pe2 pun family berkumpul n happy!!


kek yang pertama..tengok..sis aku siap ltk pic mak...hoho



kek yang kedua...


hidangan utk kami yg dah kebuloq taim tuh



ayam LRC yg sangat sedapp n berempah...!!!kalo pe2 nnt bule la order lg kn..


ni lah baked potato yg aku ske tu...huhuhu


wee...my lovely parents yg romantiko d'amor!



p/s: sapa2 yg nk order ayam yg lazat nih g la usha blog nih; http://www.dj-lrc.blogspot.com/...mmg best & xrugi!






0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP