.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

05 Ogos, 2009

LRC with Mya

Mandi Sungai & Piknik di Ulu Yam



rancangan mandi sungai ni dah diplan dan dikensel sebanyak 2 kali.
banyak nau onak dan ranjau. 
akhirnya sabtu lepas bersempena dengan birthday kaktini, barulah impian menjadi realiti.
gitu..

memula plan nak ke sungai congkak sana.  last-last servis bertukar tangan.
ke ulu yam sudah.  dekat dan mudah.
payiet ambil aku kat jasmine.  zasss jumpa kakdiella kat petronas batu caves.

kaktini seangkatan telah pun tiba di tempat kejadian lebih awal.
aku sebelum tu dah bajet dalam kepala, sure kaktini lambat nih.
aterr nak menguruskan 4 orang ATM dia.
tapi rupa-rupanya beliau lebih pantas dari kami-kami yang bujang tak berapa nak bujang ni.

kaktin, maafkan adik tirimu ini kerana memandang rendah dan memperkotak katikkan dirimu itu.

dapat pot yang best.  terus susun segala jenis makanan yang dibawak.
aku bawak ayam lrc dan buah tembikai.

: : fatihah yang berusia 10 bulan : :
: : tapi apasal awak halus benau? : :

: : kaktini = korang tau tak... bla bla bla bla...
: : kakdiella = ah sudah.. propa lebih!
payiet = kuasa tau u oll!

sampai-sampai terus gossip ok.  tak sempat letak punggung.
sementara diorang bergossip, aku makan nasi lemak.
cheyy.. walaupun aku join gossip sama. heh!

: : sian fatihah.  menangis meraung diacah kakdiella : :

: : ayam lrc yang dihantar fresh oleh abang jaz : :
: : berminat mau order?  KLIK SINI : :

: : kaktini = tak cerita  banyak.  tikam terus!
: : aku = alamak! terlebih sudah!
: : payiet = apa-apa je la kakak-kakak oi!
: : kakdiella = takmo gaduh-gaduh.  takmo...

: : fatihah nyenyak lena diulit intan : :

: : over kakdiella.  siap bershampoo bagai : :

: : memasing dihanyutkan air : :

: : beramai-ramai : :

air sungai adalah sejuk terlampau. 
ambil masa jugak la aku nak rendamkan diri.
gigil-gigil, i tell u..
dalam sejam lebih gak la berendam dan yo yo o berenang.
sambil sambung gossip-gossip tentang dunia artis tanah air.
lepas tu, naiklah ke daratan semula.

: : kaktini gigih menyuap nasi untuk ATM nya : :
: : kak, aku memang tabik spring gila-gila kat ko : :

: : owh.. aku yang kebasahan. wetlook kata kaktini :  :
: : astaghfirullahalazim: :

: : tembikai masak merah yang ranum lagi lazat mempersona : :

: : sia-sia je letak signboard ni. dipandang sepi oleh masyarakat setempat ok : :

lepas mandi, harus nak salin baju seluar semua kan.
tapi toilet adalah penuh.  dan aku kurang kerajinan mau beratur nunggu segala.
sudahnya, berbekalkan kain batik dan towel yang dibawa, gigihla aku menyalin di khalayak ramai.

kau ingat senang nak salin baju seluar spender bra semua tanpa membuka semuanya sekaligus?
kepayahan ok.  tu pun aku tak salin bra.  pakai je la yang kebasahan.
kang tak pasal-pasal mamarazzi snap gambar. 
maklumlah, i kan ala-ala selebriti u. 
sampai ke genting highlands mamarazzi cari.  kuasa tau!

nyah, rezeki kau la kan hari tu... isk..

: : 18SX : :

jangan sesiapa berani-berani nak curi gambar aku ni eh..
copyright control.  siapa curi, aku saman!  wah.. sekarang main saman-saman kan.
ko ingat ko artis? puiii...

: : tetiba terasa seperti anak gadis kampung yang baru habis mencuci pakaian : :

: : masa untuk pulang! : :
: : nyah, tetiba muka ko seiras kakros kan.. : :

terima kasih u olls...
lain kali ada rezeki, kita mandi sungai lagi eh...
n.. happy  birthday buat kali ke lapanpuluh untuk kaktini! ^-^ *hug*





published by
mya

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP