.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

09 September, 2009

LRC with Anil Wanina

menu buke pose...
ni order yg tah keberapa kali tah dr kak didi LRC.. ceh.. macam dah berpuluh2 kali order je.. :P ekceli, ada sebab nape saya order LRC kali ni.. tambahan pula di bulan pose.. yg saya faham.. mesti byk order yg kak didi n abg jaz amik.. saya order kali ni sbb adik saya yg balik bercuti dari jordan.. heheh.. ye la.. bukan selalu ye dia balik.. within tempoh 2 tahun ni, baru skali dia balik... memula rasa odd skek, sbb jarang2 panggil mak usu.. asik tersasul je ngan nama mak ude.. :P tp orang kata, lama2 kang bese la.. hehhee...

kali ni saya order 4 baked potato yg sememangnye nyum.. nyum... ngan 1 LRC yg saya request garing2... hikhik... yep.. bukan tak suke yg bese tu.. tp sbb saya mmg suke garing2.. hangus lagi best... hohooo.. tak la sampai cam tu.. :P





ni LRC yg sedang di lapah oleh mak saya... eh.. sebenarnya saya nak buat.. tp mak yg rela hati nak buat.. ececeee... sebenarnya diri sendiri yg malas... wakakka... (sbb salu kitorang main tarik2 je... :P)


ni LRC yg telah siap di perah ngan lemon ngan di tuang ngan sos dia yg lazat... nyum.. nyum...

menu lain utk berbuka pose ari tu adalah, nasik lomak... ni sambal udang.. slurpp.. sambal mak adalah yg terbaekkk.... wallaaa...

selain tu.. saya ada bawak balik tiramisu.. owh.. ni buat sendirik ye..

dan air belimbing yg sangat fresh... belimbing ni saya beli dr opismate.. fresh dari kebun.. bawak balik buat jus... slurppp... nyamannnnn...


ehsan : Anil Wanina

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP