.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

11 September, 2009

LRC with miraeisensei

again ahhaaa.....

erm ekceli awal giler aku g amik ayam ni...
kol 8 aku daa tercongok kat petronas u*m ni....
almaklum laa nak balik kampung...
tq kak didi n abg jaz ahhhaaa....
dapat jew ayam ni perut aku serta merta berkeroncong menyanyi lagu hiphop...
ayam ni punye aromaa sangat walllahhhhh.........


****seee ayam ni telah terkangkang dengan sopan nyer*************

sepanjang dalam tren tu...
memang tergugat iman aku ngan aroma ayam nie....
mau jew aku tarik drumstick ayam ni hihihihi....
tapi dapat jugak aku bawak ayam ni dengan selamat tanpa cacat cela hihihihihih....

serius... sape yang xpenah rase tu....
order2 laa... sure gempak... mmg lazat wokeh.....


*****ni laa baked potato... syok wokeh...wallahh********



ekceli this wek nak order g... tp bile bace anoucment kat blog lrc ni... kecewe laa plak... dieorang tutup order tuk minggu ni....
apepon nanti kalo daa bukak order balik.... aku orderkan tok korang k.....



ehsan : miraeisensei

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP