.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

09 April, 2009

Happy Birthday Mustaqim

Salam semua...

DJ LRC off topic sekali sekala..tak per la ekk.Korang msk tgk BP dgn LRC balik2 itu jer boring gak kan..hihihi...

Hari ni besday anak aku Mustaqim. Dia dilahirkan pada 9/4/2004 pd pukul 1424pm bersamaan 19 Safar 1425H (Jumaat). Berat dia masa lahir memang diluar jangkaan. Dia lain dari abg dgn kakak dia. Abg dgn kakak dia pon tak sampai berat mcm tu. Berat dia 3.75kg. Yg lain cuma std saiz jer 3.2kg. Ni sebab terlebih mkn addtional vit. Doc sarankan aku untuk tambah darah supaya bb sihat dan takut masa bersalin tak cukup darah. So daripada aku pakai darah org... baik aku mkn vit tu. Cara dilahirkan pon guna vaccum, sebab dah tak de tenaga sgt..hihihi.. daripada pagi smpi ptg tak mkn..tapi alhamdulillah semuanyer selamat.
Ibu dan ayah doakan agar mustaqim dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. AMIN.



3 Bagi Pendapat:

yuyee cap limau Khamis, 09 April, 2009  

hepi busday mustaqim..smoga jd ank yg soleh tok ayah n mak yea..

Mama Farish Isnin, 13 April, 2009  

happy birthday mustaqim...
kak didi..saya dh update psl ayam dlm entry saya pagi nih...

2009-LRC Isnin, 13 April, 2009  

salam gurls...

mustaqim ckp tq....

ok mama.

Thx yuyee....

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP