.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

13 April, 2009

Jenis-jenis darah

Darah aku dari kumpulan O +ve. Korang pulak darah jenis apa? Dah check?

Kumpulan Darah O:
Ini adalah jenis darah pemimpin. Saat melihat sesuatu yang diinginkan, orang dengan kumpulan darah ini akan berusaha mencapainya. Anda juga termasuk trend-setter, setia, punya daya juang yang tinggi dan percaya diri yang kukuh. Kelemahan anda adalah mudah cemburu, agak sombong dan cenderung amat kompetitif.

Kumpulan Darah A:
Anda suka keselarasan, kedamaian dan organisasi. Boleh bekerjasama dengan baik dengan orang lain, peka, sabar dan penuh perhatian. Namun kelemahan anda adalah tidak boleh melakukan sesuatu dengan santai dan cenderung keras kepala.

Kumpulan Darah B:
Anda punyai tabiat keras kepala dan individualis, suka berterus terang tanpa memikirkan orang lain dan melakukan sesuatu dengan cara sendiri. Namun anda juga kreatif dan fleksibel, dan boleh beradaptasi dengan mudah terhadap segala situasi. Namun kelemahan yang anda miliki adalah cenderung terlalu mandiri yang boleh merugikan.

Kumpulan Darah AB:
Dingin dan terkawal, makanya tak menghairankan teman menjadikan anda sebagai tempat berkongsi cerita, terutama urusan perasaan dan hati. Anda dilahirkan untuk menghiburkan orang lain secara semula jadi. Namun sayangnya anda cenderung moody dan sukar membuat keputusan, kadang-kadang boleh menyakiti hati orang lain.

4 Bagi Pendapat:

marts Isnin, 13 April, 2009  

Baru check darah baru2 ni. Baru tau darah jenis AB. Ha ha ha...

Dah berpuluh tahun baru tau jenis darah sendiri.

2009-LRC Isnin, 13 April, 2009  

Salam marts..

Dlm family i sorang jer yg dah buat yg lain lom lagi...nanti nak pi check la darah bdk2 tu.

MaMaQaYPo FaMiLy Isnin, 13 April, 2009  

MaMa jenis B.. hahaha... Keras Kepala ke? hehe.. tah la...

2009-LRC Jumaat, 17 April, 2009  

Salam mama...

hihihi...kebetulan jer tue...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP