.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

22 Jun, 2009

LRC wit Saadah


+hari ayam sedunia +




pernah dengar LRC chicken x?
huhu..
kalau tak penah, sila lihat di sini.
http://dj-lrc.blogspot.com/
sila lah.. sila lah..silaaaa lah
( sila baca dlm nada manja..tapi aku tahu ternyata aku gagal dlm cubaan menggoda.ishk)

ok. done.

meh sini aku aku nak buat sesi pidato tentang ayam ini.
hohoho

hari ini aku makan ayam ni tau dengan mohamad azrul hilmi.
kak didi, dan abg jai dtg buat delivery. (owner LRC chicken)
ye.
lihat aku tulis lg.
DELIVERY AND IT'S FREE!.
(hanya utk pnduduk selangor dan KL.sekian.hehe)
hanya bayar harga ayam rm 18 seekor.
then kalau mahu lg sedap, sila beli baked potato.
rm2 satu.
yummieeee..

sila lihat gambar kami yg gedik bila berjumpa dengan cik ayam yg 'ohhh.. sungguh menyelerakan'..


***ini ayam yg masih dara. maknanya masih belum di sentuh dan di makan dgn rakus**


*** tadaaaa.. bila si dia sudah terhidang depan mata..hoho ***


*** maka wajiblah aku ambil gambar aku sebagai penyeri ayam..ohohoho ***


*** lihat lah cara tuang sos yang begitu unik. marilah tiru membuat gaya itu apabila makan ayam LRC ini ***


tergodakah?
jadi sila lah beli okey.
kepada Farhana Othman, hajatnya ingin membuat parti kecil2lan, namun anda telah pulang.
sob3..
nati master kito order k? ehehehehe

****







0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP