.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

01 Julai, 2009

LRC with Anil


lemon rosemary chicken...




sebenarnya saya sangat terliur bila dok baca entri2 pasal LRC ni kat blog DJ LRC... so, last week saya dah pasang niat dahhh.. saya mmg nak order from kak didi... n finally.. lepas a few messages yg saya antar... saya set appointment nak amik LRC kat masjid putra.. hehe... dalam hati tu.. dah berbunga2... ye la.. saya ni peminat setia ayam... tak kira apa jua jenis ayam.. :D masa peknenkan iman dulu pun... leh dikatakan hehari dok belasah Rasamas.. sampai krew Rasamas kat alamanda tu kenal muke dahhh.. asal saya masuk je.. dah tau order apa.. n yg penting sos lebih.. hehehhe... ok citer pasal DJ LRC ni, saya dapat tau pasal blog ni thru blog kak red.. dia juga antara pelanggan setia DJ LRC.. so, bila dah bukak blog DJ LRC ni, perasaan nak mengorder lebih membuak2 dek baca dia nye testimoni... so, ari ni.. giliran saya pulakk.. ;)

ni saya tambah skali ngan baked potatoo... dia nye baked potatooo.. wallaahhh.. sedap.. sedappp... rugi order satu jee... siap rebut2 ngan iman lg...

ni packing ayam DJ LRC..

ni baked potato dia.. tgk dalam dia.. macam2 adaaa.... sedap plak tu..

ni saya yg tgh dok meratah baked potato.. dapat gambo tangan je la.. sbb dah free hair kan.. :P

seedapp weii.. hingga menjilat jarii..

ni dok suap iman pertama kali... pastu...

terus mintak tambah suap berkali2...

tu yg saya kata... rugi order satu je... dapat makan skek je... even baked potato dia beso.. tp dah iman dok hadap sorang.. saya dapat takat merasa je la... lagi plak nak tau sedap ke tak.. if iman makan tak hengat tu.. maknanya mmg sedap la.. iman ni memilih makan... sama cam mak die.. hikhik...

seee.. abis dikerjakan diaa... tinggal kulit ngan foil je...

ni ayam LRC yg telah dihidangkan... hehhee... ayam dia if ikut tekak saya sedap la.. saya dok ratah2 gitu je.. yg klakarnyee.. dok ratah2 ngan husband sampai tinggal rangka.. last2... pagi ahad tu.. saya goreng rangka LRC ni ngan tepung.. :P rasa masam manis tu still ada... saya bg rating 8/10 utk ayam LRC ni.. nanti bebila saya teringin.. pasti saya akan order lagi.. ;)


Ads Click!










nukilan
anilwanina

2 Bagi Pendapat:

Anil Rabu, 01 Julai, 2009  

hehe.. thanks k didi sbb masukkan my post kat blog LRC... meh bagi nasik tambah... LRC ni sedap bila dimakan ngan nasik panas-panasss... pastu taruk kicap... fuhhh... terangkat bebbbb.. hehhee...

Unknown Rabu, 01 Julai, 2009  

salam anil..

sama2....nak ode nanti calling2 tau..

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP