.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

18 Jun, 2009

LRc wit Wanie_Putra


weekend part II




Sambungan part 1 tadi...aku call hubby ckp balik awal...hubby aku sabtu kejer half day...(sengal kan Lim Kok Wing kejer sabtu)..dia tanya ada ape..aku ckp special lunch…aku order LRC dari kak didi…ayam sampai kul 1.30 tgh…abg jaz hantar…naik atas terus buka ambil gmbr dulu..penting tu…tungu hubby aku balik kul 3.00 batu dapat mkn..aku panaskan ayam tu skit…hbby ckp sedap…tak penah rasa lagi mcm ni…najla pun mamam jugak…ayam dia lembut… kita layanzz gambar kat bwh ni…


si kecil tu nyibukkk sengih2...















lakaran
wanie_putra

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP