.................................................................................

.................................................................................
Related Posts with Thumbnails

DJLRC Delivery Calendar

16 November, 2009

LRC with EMMA

Carrot Walnut Cupcakes & DJ LRC


Mesti korang dah tahu pasal ayam LRC ni kan? Saya mula tahu pasal blog kak Didi ni kira2 sebulan yg lepas..seorang kawan berikan alamat blognya masa bercerita tentang persedian sambutan besday anaknya..kali pertama masuk blog kak DD..wallaa...meleleh air liur..serius nampak sedap sgt..nak nak gambar yg kat header tu...slurrpppp...masa tu nak pasang niat nak order..bila baru2 ni, teman baking suhana bake me cupcake pun ada order ayam ni..bertambah la keterujaan saya..permulaan saya order 1 ekor ayam dan 5 pcs baked potato..apa kata saya? : SEDAP! berbaloi baloi..boleh order lagi ;-)korang layan lah gambar yg tak jemu2 dilihat ni ya...
Dan ini pula carrot walnut cupcakes saya buat utk jamu kawan2 rapat yg bertandang di rumah hari ini...seronok bila tgk semuanya habis..puas hati ;-) lebih2 lagi bila ad a yg memuji ..terasa dihargai.. ;-) masih terasa nikmat cream cheese frosting ni lidah...kalau makan dgn choc cupcakes pun best juga kan?
kali pertama buat 'carrot' sendiri..senang sgt rupanya..sebelum ni guna marshamallow fondant tu sebagai hiasan tapi hanya guna cutter plbagai bentuk...tetamu kecil saya hari ni pakat berebut nak makan 'carrot' tu..fondant dari marshmallow mg sedap..bau wangi vanilla..kamu bayangkan aja makan marchmallow candy minus rasa fluffy dia tu ;-) nasib saya buat lebih, jadi saya berikan tetamu kecil itu makan 'carrot' tu sahaja ..bersinar kejap mata mereka ;-)


Ehsan & Posted by
Emma Maria

0 Bagi Pendapat:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP